17 de juny del 2026
L’alumnat de Nutrició Humana i Dietètica, a les II Jornades d’Alimentació Plant-Based

La Dra. Imma Palma, directora del Grau en Nutrició Humana i Dietètica, i la Dra. Paula Jakszyn, professora del Grau, han estat nomenades Membre d'Honor i Membre Acadèmic de Número, respectivament, de l"Academia Española de Nutrición y Dietética".
Els nomenaments van tenir lloc en el marc del "I Congreso de Alimentación, Nutrición y Dietética" que es va celebrar a Saragossa els passats dies 10 i 11 de novembre.
17 de juny del 2026

10 de juny del 2026
29 d’abril del 2026
15 d’abril del 2026
T'equipem per al canvi