16 de juny del 2026
Èxit en la V Jornada de Doctorands centrada en IA, recerca i carrera investigadora

Dijous 17 de desembre, a les 10h, tindrà lloc la 2a sessió de la Universitat de la Gent Gran, amb el títol "El medi ambient en temps de covid-19".
Aquesta xerrada anirà a càrrec de la professora de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna-URL, biòloga i experta en medi ambient, Elisabet Vendrell.
Les sessions, que són gratuïtes i obertes a tothom, es retransmeten online a través de google meet.
Per accedir a la sessió només cal connectar-se uns minuts abans que comenci en aquest enllaç.

16 de juny del 2026

16 de juny del 2026

3 de juny del 2026

19 de maig del 2026
T'equipem per al canvi